fredag 19 mars 2010

Team RCDC Racing.

I och med att Xray inte har tagit fram någon el buggy i 2wd & 4wd. Så kommer jag att ratta dels min gammla Kyosho RB5 i sommar. Och sedan kommer jag att ratta en Durango DEX410. Tack till Krister på RCDC Racing för detta förtroende. Jag kommer att konsentrera mig på 1/8 sesongen i år framförallt, och min fokus ligger på det i år. Men jag kommer att köra RM på skarpnäck och jag kommer att träna mycket på grenhill. Jag har Matias "Foppa" Forsberg som team kamrat. Jag kommer lägga mycket fokus på han i sommar också och setill att våra bilar kommer gå så bra som möjligt.

Just nu byggs det förbrilt i verkstan för att kunna brova bilen i morgon.

Jag kommer även att köra med Minicars egna motormärke i bilen Dynomax 5,5.

Folk undrar om jag har klivit av Team Minicars, men det har jag inte!
Jag kommer att köra med deras produkter i bilen så som accar, motor och servo.

Motor: Dynomax 5,5
Accar: Bionic
Servo: Futaba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar